Du har väckt upp det jag trott var dött

2012-12-15 16:49:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kan ni förstå att det bara är 9dagar kvar till julafton? Det är sjukt vad tiden går undan. Det ska bli supermysigt iår med familjen samlad hos mamma med god mat & mys. Fast hela familjen blir dock inte samlad då Verro & co firar i skåne. Tråkigt då man saknar dom otroligt mycket. Nästa år kanske man kan åka ner allesammans istället.
 
Just nu är det lite små struligt med allt, milt sagt ;) & att reda ut det är ännu svårare. Vad ska man göra?! Kan inte någon bara välja åt mig istället för jag verkar inte kunna göra det! Jag är så fruktansvärt kluven & det gör mig tokig! Men men :)
 
Om man skulle ta & äta lite kanske. Puss puss
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu