Massor att fota

2012-02-21 18:35:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Herregud vad jag är trött hela tiden! Händer så mycket just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Många roliga saker iof men vissa jobbiga. En av dom roligare är att jag imorgon ska testa yoga för första gången för att se om det är något för mig. Det är väldigt många som har sagt att det borde passa mig med tanke på mitt sätt att träna i vanliga fall, fullt ös medvetslös ;)

Har igentligen massor att fota & lägga upp på bloggen, men har inte orkat faktiskt. Massa nya köp, tips & pyssel. Men ni får allt vänta snällt tills jag orkar ta tag i det ;) ni har iof inget val hehe.



Sitter & funderar på om jag ska orka göra om min bloggdesign. Men ska nog vänta lite med det just idag & vila lite. Haft migrän & varit hängig så det (som allt annat) läggs på is just nu.
Hoppas ni haft en bra helg, min var jätte mysig! ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu