Tulpaner

2012-02-04 15:21:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Varför lyckas man alltid vara sjuk när man har en massa skoj inplanerat? Har varit sjuk sen i måndags, varit snörvlig, haft ont i hals & huvud & feber. Men mår faktiskt liite bättre idag. Hoppas jag mår helt bra till nästa vecka, har en massa viktigt att gå på.

Igår unnade jag mig en STOR bunt tulpaner (50pack) det tyckte jag att jag var värd efter denna vecka. Jag älskar tulpaner, man får såna vårkänslor av dom & jag längtar faktiskt till våren & värmen nu.

Nää nu ska jag ta en lång dusch, man känner sig så ofräsch när man är sjuk.
Hoppas ni får en toppen helg!

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu