Ödlan smet

2012-07-06 18:39:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi har precis sprungit runt allihopa i panik här. Ödlan smet från buren när jag skulle spraya lite vatten på den (som den tyckte var skönt i förrgår men tydligen inte idag) & då smet hon & sprang i världens fart i hela huset. Haha, ingen vågade ju ta i den där ödlan heller och jag var livrädd att den skulle bita mig i tårna eller något. Till slut fånga Verro den med en handduk så att den fick komma in i terariet igen, stackars ödla.
 
Tidigare idag har vi varit iväg & tittat lite i Nova Lunds-köpcentrum. Hittate några små fynd som vanligt :), får se om jag kommer ihåg att visa er sen..kameran har ju såklart dött (laddaren var det enda viktiga & det enda jag glömde) så klart. Annars är det större chans att det hamnar på instagram, så håll utkik där :)
 
 
Lite bilder från självplocket i måndags.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu