Trött

2012-07-23 23:09:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var första dagen på jobbet efter en väldigt lång tid. Jäklar va trött jag är nu! Men snart har jag tre veckor semester, skönt! Vad fasiken ska man hitta på då? Alla planer blir ju lixom inte av nu. Men nått roligt ska jag iaf hitta på! Hoppas en utlandsresa fortfarande blir aktuell. Har fixat med mina möbler till lägenheten och det börjar likna ett hem nu, även fast det inte känns som ett ännu. Men det kommer. Lite bilder läggs upp på instagram då & då. Har inte min dator här och stör mig på att bilderna man laddar upp från mobilen inte läggs upp bredvid varandra haha ;) så ni får titta där om ni inte vill vänta. inger_and heter jag där! Sen har jag lyckats gå upp ett kilo på några dagar med! Yey! Dricker sån kaloridricka från Apoteket. Var nere under 50kg vilket inte är okej och gör ju verkligen inte att jag mår bättre! Men det är på bättringsvägen hörrni! :) Ätit liite fiskgratäng idag och åt lite grillat med i lördags. Första riktiga maten på nästan 3veckor. Är ni också dåliga på att äta när ni mår dåligt? Nä, tråkigaste inlägget ever ;) nu ska jag ta och försöka sova lite istället. Tjing tjing


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu