Glossybox

2012-06-06 15:41:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Månadens box gjorde mig verkligen inte besviken! Den enda produkt jag kanske hade önskat var en annan är stylinggelen, då jag inte använder gel. Men testa den ska jag göra iaf, är det inte det som är tanken? :)
Min absoluta favorit var som ni kanske ser parfymen & bodylotionen från Viktor & Rolf. Priset på parfymen är 715kr/50ml & för Body lotionen 495kr/200ml. Så tyvärr kommer jag inte ha råd att köpa denna, just nu iaf.
Har städat i mitt pysselskåp & lådorna man får produkterna i passar perfekt till att ha småpyssel & annat i & är dessutom i min favoritfärg, lila ;)
För att börja prenumerera på Glossybox du också så klickar du på bilden nedan!

Kommentarer
vero

man skulle kanske ta och bli medlemi glosybox....det är ju alltid en massa skoj saker i =) kram

2012-06-06 18:49:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu