Energi & ideér

2012-03-07 13:08:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu börjar jag känna att jag verkligen längtar till slutet av april & mässan. Gjorde dessa smycken till mig själv för ett tag sedan & det är så kul att man kan knåpa ihop något själv hemma när man känner för det. Även fast jag är extremt dålig på att göra smycken till mig själv & använda mina smycken. Vet inte varför det blir så faktiskt.
Jag nämnde här om dagen att jag funderade på ny design till min blogg. Fokus borde ligga på att göra om min hemsida först. Velat göra det hur länge som helst nu. Rensa upp en massa & få in massa nytt. Det kommer säkert efter mässan när man har så mycket energi & ideér.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu