Fördel, Nackdel

2012-03-16 11:52:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter & bläddrar i min favorittidning & känner mig deppig som inte har mitt hus ännu hahaha. Jag kan drömma mig bort i timmar ibland & sitta på hemnet, hitta ett hus jag gillar för att sedan tänka hur jag skulle inreda, bygga om & fixa i trädgården, allt i detalj verkligen. Är man lite knäpp då eller? ;)
På tal om det så börjar jag mitt nya jobb på tisdag nästa vecka & jag är såklart pirrig men sjukt glad & förväntansfull! Vi får se vart det här leder, men jag tror det kommer passa mig som handen i handsken. Det är nämnligen ett homestyling & renoveringsjobb & alla som känner mig har sagt att -Inger, det här låter som det perfekta jobbet för dig! Så det återstår att se ;)
Det var iaf väldigt länge sen jag verkligen längtade efter något såhär mycket :D (det här & pärlmässan är lite min energikick just nu) :)
Nu ska jag ut med hundarna, synd att det inte är så bra väder idag. Fick dock se både för & nackdel med att sommaren är påväg igår. Fördel: blommor, värme, glass i solen & långa skogspromenader. Nackdel: Första fästingen kröp i sängen efter hundarna igår!!! Uuuush, man glömmer bort alla småkryp som kommer fram till våren. Börjar klia på kroppen direkt nu när jag tänker på det haha :)

Kommentarer

Vilken stil andvänder du dig av i din "Följ mig via bloglovin" i menyn? Riktigt fin! :)



Ha en bra kväll!

2012-03-18 18:16:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu