Glossybox

2012-03-03 17:33:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu tjejer ska jag tipsa er om något, Glossybox! Jag & Mimmi satt & ooh:ade oss hur mycket som helst när jag öppnade paketet hos henne i torsdags haha. Jag vet inte hur ni är, men det här får full jackpot hos mig iaf! Jag är verkligen tjejig när det kommer till sånna här prylar & blev helt lyrisk bara av den fina lådan haha. Känns verkligen lyxigt när man öppnar den, bara för att paketeringen är så fint gjord.
Sen får man testa fem produkter (slumpmässigt valda av ett fåtal produkter) som är i olika strorlekar, vissa orginalstorlekar. Det är väll det enda minuset dom får av mig, tycker alla borde få samma paket så man har chansen att testa alla produkter, fanns massor av dom jag såg som jag också hade velat testa. Det är ju det som är hela tanken tycker jag. Men kan inte klaga iaf, det man fick är jag mer en nöjd med ändå & jag längtar redan till nästa box haha.
Jag är hittills nöjd med dom produkter jag fick. Men har precis fått boxen så jag får nog göra en mer utförlig bedömning vid ett senare tillfälle.
OBS! Bilderna nedan visar endast vad jag fick i min box, dom blandar som sagt olika produkter.
För att prenumerera på denna box så kostar det 139kr i månaden. Betalningen för första boxen sker på en gång & sedan dras det på autogiro tills man väljer att avsluta sin prenumeration. Ingen bindningstid.
Boxen kommer i slutet varje månad & för att hinna till nästa månadsbox så går du in här & fyller i din information för att du också ska börja prenumerera på Glossybox ♥! Känns som dom tar slut ganska snabbt, men då hinner du iaf till nästa månadsbox isf :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu