Njöt av solen

2012-03-01 16:11:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er!
Just nu sitter jag på praktiken & väntar på att mina Rocky road ska bli klara. Dom var tydligen populära så det blev att göra nya idag :) (själv tyckte jag att dom var sådär, kritisk som man är) har iaf gjort små ändringar idag, så vi får se om dom blir godkända av mig denna gång ;)

Igår var jag & hundarna ute i det fina vädret jätte länge & bara njöt av solen. Hundarna solade med & lutade sig mot min axel nästan hela tiden. Vi somnade nästan där i värmen :) hur mysigt som helst!

 


Kommentarer
mamma

skönt det ser ut...myyshugo..

2012-03-01 16:34:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu