Precis rätt plats

2012-03-22 00:02:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter två dagar på nya så är jag helt slut. Men det går sjukt bra & jag känner just nu att jag hamnat på precis rätt plats för en gång skull.
Lärt mig lägga golv (riktigt bra blev det!) & nästa vecka blir det ett homestylingjobb. Hugo tyckte det var jätte kul att få vara med också, världens lyx att få ha med honom. Svårt att inte pussa på honom hela tiden när han sätter sig som på bilden bara :)
Efter att dagen var slut unnade jag mig en sushi & har inte rört mig ur soffan på hela kvällen ;)
Gonatt på er. Puss & kram!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu