Smatter på fönsterbrädan

2012-03-29 18:08:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Även fast det regnar så tycker jag att det känns som vår. Frisk luft & smatter på fönsterbrädan är ju lika mycket vår som solen ;) vi bor ju endå i Sverige & köper man hem fina tulpaner så känns det som vår även fast det är dåligt väder ute :)

Sitter hemma & är jätte förkyld med feber & allt som hör till. Hoppas jag mår tillräkligt bra för att gå till jobbet imorgon, vill gå nuuu! Så skönt att man faktiskt längtar till jobbet. Inte alltid man gör det.

Vi har skaffat en sån inspelningsbar box & jag älskar den! Speciellt nu när man är sjuk. Sitter & tittar på alla mina favorit program som jag spelade in igår och det är så skönt att slippa titta på en massa skit som går på tv, speciellt när man är sjuk.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu