Rosa blommor

2012-05-02 15:38:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har ni varit vid kungsträdgården någonting på senaste? Då har ni isf inte missat dom fantastiska träden där! Gud så fint det är med alla rosa blommor. Hade tyvärr bara mobilkameran att fota med men det gick ju också ;)
Var i stan hela dagen den dan (måndags) då jag träffade mina systrar & familj där och kom inte hem förens vid 9-10 på kvällen. Man kan säga att jag varken hade ork eller röst kvar när jag kom hem :) Men mysigt var det!
Idag har det dock inte varit så mysigt, började min morgon med att spy hela morgonen. Varit jätte jätte dålig den senaste tiden, vilket är väldigt frustrerande eftersom jag vill vara på jobbet! Men det är bara gilla läget. Inget jag kan göra åt. Men där emot har det blivit mycket gnäll här på senaste känner jag haha, så jag gör såhär..om jag inte skriver att jag har blivit frisk så är jag fortfarande sjuk och därför upprepar jag det inte :) Så slipper man tjata om samma sak hela tiden. Blir så tråkigt för er att läsa :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu