Spa-behandling

2012-11-23 16:39:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fy vad denna vecka gått långsamt! Mycket har blivit gjort & jag är helt slut i hela kroppen. Men äntligen är det fredag iaf & jag ska strax iväg till centralbadet på spa-behandling. Hela 70min ansiktsbehandling blir det, inte för att jag förstår vad dom ska göra så länge med fejset men men :) härligt ska det bli.
 
 
Efter det blir det att möta upp Mac för att sen möte upp Börje & systeryster. Ikväll blir det spel & godricka som gäller. Skön fredagskväll helt enkelt :)
Nepp, nu måste jag gå så att jag slipper springa till tåget som vanligt ;)
 
Hoppas nifår en kul helg! Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu