En match mot Mike Tyson

2012-10-01 20:14:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade inatt av att Gullis flaxade omkring i buren helt galen. Gick in till henne & såg att hon gång på gång trillade ner när hon försökte flyga upp & sätta sig. Jag fick sträcka in handen & bära upp henne i famnen för att hon skulle bli lugn. Satt & pussade på henne ett tag & då vart hon lugn efter en liten stund & burrade upp sig. 
Vet inte vad som hände, hon kanske drömde en mardröm om att katterna jagade henne? ;)
Min lilla gulleplutt ♥
 

 
Just ni sitter jag helt död i soffan efter dagens jobb, vi håller på & stylar en lägenhet här på gården intill min. Nära & bra ;)
I vanliga fall är jag inte såhär trött, men jag var inte helt hundra imorse. Blödde näsblod & ena ögat var uppsvält som om jag gått en match mot Mike Tyson. Det har lagt sig lite nu iaf som tur är. 
 
 
 
Nä om man skulle ta en promenad med hundarna & lägga sig tidigt idag.
Gonatt redan nu :)
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu