I wanna lay you down in a bed of roses

2012-10-11 15:30:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Änu en natt med sömnproblem *gäsp* Alla tankar som snurrar runt gör mig lite galen nästan. Jag vill bara få sova ut & känna mig utvilad. Men det kommer nog när saker lägger sig lite mer på plats. Jag gillar att ha kontroll på saker & just nu har jag inte kontroll på någonting känns det som, så ni kan ju förstå min frustration kanske ^^
 
Veckorna går så galet fort med! Redan torsdag idag, hur gick det till? Hängde inte med alls ^^ 
 
Nä nu måste jag springa till t-banan. Hej så länge

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu