Life, you hit like a bitch.

2012-10-08 18:26:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Den här helgen har varit fruktansvärd! Ibland kan jag bara känna att: jag är bara männsklig, hur mycket skit ska en person klara av att ta?
Sen pendlar det lite upp & ner för att just nu bara irritera mig! ^^ Blir så arg & känner f*n i helvete nu ska jag fixa till det här!
Så många samtal som har varit viktiga har gjorts idag & det känns så skönt. Nu ska jag bara vänta på resultatet. Men mer kan jag inte göra just nu iaf & det är väll det viktigaste, att känna att man gjort den man kunnat.
 
Detta citat har varit min motivation idag!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu