2013

2013-01-09 04:29:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ush va dålig jag blivit på att hålla er uppdaterade, jätte tråkigt att bloggen hamnat lite i skuggan på senaste men ibland blir det tyvärr så.
Jul & nyår har hunnit firats & år 2013 är här. Startat lite sådär för min del, men hade iaf en riktigt bra jul & nyårsafton! Hur mysigt som helst faktiskt.
 
Just nu skulle jag vilja resa bort, försvinna ett litet tag, samla krafter & tankar. Får se om jag har möjlighet till det. Hoppas på det iaf. Satt nyss & tittade lite på lite bilder från Paris & saknar Mimmi & den resan otroligt mycket. Vi hade det så grymt bra. Kidnappa henne på en ny resa kanske? 
 
 
 
Mina nyårslöften iår har varit få & några som borde vara enkla att hålla kan man tycka, men dom har en tendens att glömmas bort iaf så vi får se hur det går, jag ska göra ett ordentligt försök iaf.
 
Fyra löften fick det bli...
1. Göra mer som gör mig lycklig. Umgås mer med vänner, vara mer kreativ, försöka resa mer.
2. Komma igång med träningen ordentligt. Känns riktigt bra att vi börjat & vi får inte sluta nu!
3. Fotografera mer. Ja har varit extremt dålig med kameran på senaste, det är mobilen som ibland är framme & jag saknar systemkameran.
4. Notera mera! Jag har blivit extremt snurrig på senaste, dubbelbokar, glömmer. Så nu får jag se till att anteckna mer & se till att faktiskt kolla i kalendern också! ;)
 
Har ni några nyårslöften?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu