Lära mig att ha lite is i magen

2013-01-31 17:39:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Då var det snart fredag igen, veckorna bara flyger iväg utan att det känns som att jag får mycket vettigt gjort. Kommit efter med träningen lite just nu pga att jag varit sjuk..igen. Men jag ger inte upp för det. Jag börjar bli frisk igen så det blir träning till nästa vecka! *håller tummarna* ^^
Måste lära mig att ha lite is i magen & inte stressa fram val jag inte igentligen vill bara för att komma igång igen. Jag måste lita på magkänslan! Har alltid ångrat mig när jag inte har gjort det så jag ska försöka köra på det.
 
Eftersom jag ligger lite efter med glossybox så kommer det upp lite senare ;) har helt glömt bort allt som har med bloggen att göra helt enkelt. Blev påmind när jag nyss hämtade ut nya glossyboxen.
 
Nu blir det att käka lite middag & kanske röra sig till en kompis lite senare om man orkar. 
Hej så länge!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu